همشهری آنلاین: وزیر کشور گفت: دشمنان جمهوری اسلامی همواره درصدد سیاه‌نمایی و کتمان حقایق هستند و اطلاع‌رسانی دقیق از خدمت‌رسانی به مردم برای خنثی‌سازی توطئه‌های آن‌ها علیه نظام ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور مصطفی محمدنجار صبح دوشنبه دهم اسفند در اجلاس استانداران سراسر کشور با تبریک دستگیری سرکرده گروهک تروریستی شرق کشور به مردم به ویژه مردم استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اعترافات ریگی نشان دهنده عمق حمایت‌های آمریکا از تروریسم است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های جدید ایران در عرصه علم و فناوری گفت: امروز شاهد به بارنشستن گوشه‌ای از زحمات دانشمندان و محققان ایران هستیم که افق و چشم‌انداز روشنی برای آینده ایران ترسیم کرده است.

وزیر کشور موفقیت‌های دانشمندان و جوانان ایران در دانش لیزری و ساخت ناوشکن جماران که در صنعت دفاعی افتتاح شد و جمهوری اسلامی را در زمره چند کشور محدود دارای این قابلیت‌ها قرار داد را از جمله این پیشرفت‌ها برشمرد.

وی افزود: تحرکات استکبار در رابطه با غنی‌سازی 20 درصدی اورانیوم علی‌رغم گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر صلح‌آمیز بودن فعالیت هسته‌یی ایران ثابت کرد که آن‌ها باز هم به دنبال ایجاد توطئه علیه نظام هستند اما مطمئناً راه به جایی نمی برند.

وی با اشاره به این که  سیاست‌های آمریکا در منطقه با شکست مواجه شده گفت: جمهوری اسلامی برای رویارویی با مشکلات کاملاً آمادگی دارد.

محمد نجار به برگزاری اجلاس مشترک استانداران استان‌های مرزی و سفرای ایران در کشورهای همجوار اشاره کرد و گفت: از جمله مصوبات این اجلاس، استقرار دبیرخانه اجلاس در وزارت کشور است که به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر مرزنشینان عزیزمان از استعدادها و قابلیت‌های اقتصادی کشورهای همسایه فعالیت خواهد کرد.

وی سه موضوع طرح هدفمند‌کردن یارانه‌ها، بحث اشتغال و عید نوروز و تسهیلات نوروزی را از جمله مباحث مطرح در اجلاس روز دوشنبه استانداران اعلام کرد.

کد خبر 102563

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز